Sunday, August 1, 2010

TAUGE PRESTASI TINGGI

Wau !... kita dah confirm boleh keluar tauge lebih tinggi dari biasa. Asal2 4 - 6 kg daripada 1 kg kacang. Lepas tu 7 kg tauge daripada 1 kg kacang. Nah !.. sekarang boleh dapat lebih 9.0 kg tauge daripada 1 kg kacang.. Tak nak cuba ke?... Trip lepas cuba lagi dengan ank murid... wau!.. 1 kg kacang dapat 10.3 kg taugeh.. Caya tak ?.. Saya tak tulis kalau nak tipu2 tau...
Orang Melayu kurang (bukan tak de) ceburi bidangusaha pengeluaran tauge yang SANGAT2 menguntungkan. Kerja mudah, tempoh singkat, sambilan pun boleh. Yang penting USAHA. Labur dalam ASB 8% setahun. Buat tauge minimum 30% tempoh 5 hari boleh capai 80% tiap-tiap hari. HALAL, PENUHI FARDHU KIFAYAH, UNTUNG, BEGITU MUDAH.
Tunjuk ajar percuma dari saya...USAHA OK!...

9 comments:

  1. saya amat berminat utk mencuba,boleh email say no phone saudara..fizh6365@gmail.com

    ReplyDelete
  2. saya ingin meminta ilmu ini dari tuan guru, harap tuan guru haji dapat menurunkannya pada saya

    ReplyDelete
  3. Terima kasih tuan haji kerana memberi tunjuk ajar kepada saya...

    ReplyDelete
  4. Tuan haji ada jual hormon santoso tak ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ada membekalkan tepung siako dan hormon sontoso. Boleh WhatsApp saya di 016 886 5004.
      .
      .
      Set Mini Mesin Tanaman Tauge ada dijual.

      Http://mesintaugeauto.wordpress.com

      Terima kasih

      Delete
  5. Salam..saya menjual dan membekal hormon sontoso # saiko # kacang# set feterlizer dengan harga murah sekitar selatan dan Johor..hubungi #wussap # 01158316935

    ReplyDelete
  6. Salam..saya ada menjual baja hormon sontoso..saiko..dan kacang dgn harga yg murah sekitar selatan dan johor..hubungi #wussup# 01158316935..zain

    ReplyDelete